Futraj moj ego 2

Futraj moj ego 2

samostojna kratkočasnica

Produkcija: Anja Bezlova Završnik
Koprodukcija: Kulturno društvo Priden možic, Društvo ZIZ

Igra: Anja Bezlova Završnik

Trajanje: 60 minut

 

OPIS:

Multipersonaž Futraj moj ego iz leta 2019 je štiri leta kasneje dobil svoje logično nadaljevanje. Anja
Bezlova, ki sicer že vrsto let kot članica različnih zasedb vandra po domačih in evropskih ulicah in
festivalih, je v vmesnem času snovala intimno podobo sveta, z dražljaji, ki jo obdajajo, pa je ponovno
»nafutrala« svoj ego. Tudi nadaljevanje imenitnega prvenca, v katerem je Bezlova, kot se spodobi za
multipersonaž, uporabila vse svoje takrat živeče like, je zgrajeno podobno, a kljub temu z veliko
razliko. Vse, kar je napovedal prvi del, se je namreč res zgodilo. Anjina Majda iz Mengša, lik agresivne
mirovnice, je takrat pobirala podpise za prepoved vojne. Zdaj jo imamo. Vojno namreč. Več kot 500
podpisov ni bilo dovolj, da bi zaustavila val nesmislov, ki smo jim danes priča. Klovn Rose je medtem
odšla, Shugardady ni več v zaporu, Alfa pa je brez težav prodala svoj arzenal orožja.
Vsa problematizacija militarizacije, objektivizacija ženskega telesa, vse, s čimer se je ukvarjal prvi del,
je bilo zaman. Zato je drugi del v znamenju Alfe. Zanjo je svet šele zdaj postal zabavna, bleščeča
krogla, prepletena z glasbenimi uspešnicami, referenčnimi besedili, prikrojeno zgodovino in jasno
prihodnostjo.
Novi Futraj moj ego je predstava, ki ni mogla nastati pred prej kot ravnokar. Je predstava, ki odriva,
medtem ko objema in ljubi, medtem ko razbija.

Kaj o predstavi poročajo mediji? :


»... Futraj moj ego 2 opozarja, da četudi se družba kolektivno skuša predstaviti v mirovniški podobi,
dejansko vedno znova pretehtajo vojni interesi ...« (Anja Radaljac, DELO)


»... Ampak pred stoletjem izjemno priljubljen žanr dandanes lahko spremljamo zgolj, če se res
potrudimo. Ko smo tako zasledile, da na dan upora proti okupatorju v Domu kulture Kamnik prihaja
kabaretska predstava Futraj moj ego 2, nismo prav dolgo oklevale. Urno smo se vkrcale na avtobus in
se odpeljale po kulturni dragulj na koncu sveta ...« (Metod Zupan, Radio Študent)

https://radiostudent.si/kultura/teater-v-eter/kam-so-sli-vsi-kabareti


»... Kar drži predstavo skupaj, pravzaprav nista niti družbenozgodovinski kontekst vojne in slovenstva
na eni strani niti osebna izpoved na drugi. Strukturna vez med obojim je podoba kot čista površina.
Videz, ki ne izraža ničesar in ne pomeni ničesar. Najbolj nazorno jo Bezlova demonstrira v lipsink točki
na glasbeni komad Boisov 100 skupin YNGFirefly in Matter. Pod ultravijolično lučjo se prikažejo le
obrisi ustnic, gest z rokami in drugi simboli, ki se gladko pretakajo po plitki površini. A ta zgolj
površinska spektakelskost je zažrta v vse pore predstave ...« (Samo Oleamni, MASKA Neodvisni)

https://www.neodvisni.art/refleksija/2023/12/alternativna-klovna/